Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rekonstrukce NN sítě v rámci dlouhodobého koncepčního rozvoje sítí
Navrátil, Stanislav ; Wasserbauer, Vojtěch (oponent) ; Ptáček, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení s problematikou navrhování distribučních sítí nn. Práce zpracovává nejdříve teoretické poznatky související s touto problematikou. Velký důraz je v této části věnován koncepčnímu rozvoji v oblasti distribučních sítí nn. V praktické části práce je provedena analýza skutečné elektrické sítě a následný návrh její rekonstrukce. Návrh byl zpracován v souladu s technickými normami ČSN, PNE a postupů společnosti ČEZ Distribuce, a.s. Jako prostředek pro analýzu byl použit výpočetní software DAISY Bizon Projektant.
Rozvojové strategie Jihomoravského kraje
Strouhalová, Dagmar ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První část, jež se zaměřuje na teoretický přehled a vysvětlení základních pojmů, které se týkají problematiky regionálního rozvoje, regionální politiky a rozvojových strategií. Druhá, praktická část se zaměřuje na charakteristiku Jihomoravského kraje a zaměřuje se na problematiku konkurenceschopnosti, která je vypočtena na základě statistických proměnných a je doplněna o SWOT analýzu a určení vlivů, které mají vliv na navržený regionální rozvoj.
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
JANDOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zaměřuje na strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravném ročníku ZŠ z pohledu školy i rodiny. Pro naplnění cíle práce byly využity metody kvalitativního výzkumu. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují k výše uvedenému tématu práce, zejména na předškolní období, školní zralost a oslabení dílčích funkcí (resp. sociální znevýhodnění) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v přípravném ročníku vybraného zařízení. Praktická část byla realizována metodou kazuistiky, která byla sycena především informacemi na základě polostrukturovaných rozhovorů, popisné analýzy, pozorování, studia dalších materiálů a dokumentů ve vybraném zařízení.
Podmínky pro aplikaci Dlouhodobého záměru vzdělávání MŠMT v segmentu předškolního vzdělávání ve Středočeském kraji
Novosadová, Irena ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Tato diplomová práce se soustředí na oblast předškolního vzdělávání ve Středočeském kraji v souvislosti s aplikací Dlouhodobých záměrů rozvoje vzdělávání v ČR (dále DZ) MŠMT a kraje. Zvláštní pozornost je věnována souvislostem a vývoji aktuálního problému, kterým jsou déledoběji neuspokojené poptávky po umístění v mateřských školách v některých částech regionu. Cílem této práce je zmapovat demografická a socioekonomická specifika zkoumaného regionu a jejich vývoje v posledním desetiletí, jakožto prostředí pro předškolní vzdělávání. V teoretické části práce mapuje srovnání DZ MŠMT 2015-2020 s draftem jemu odpovídajícího dokumentu Středočeského kraje (2016). Přináší diskuse vybraných kapitol Dlouhodobého záměru rozvoje vzdělávání v ČR MŠMT a Středočeského kraje v evropském rámci předškolního vzdělávání. Nastiňuje zhodnocení úspěšnosti aplikace DZ Středočeského kraje v minulém období ve světle statistických údajů. Stěžejní bod výzkumné části tvoří interpretace statistických údajů o počtu přijatých/nepřijatých dětí v předškolním vzdělávání za uplynulých pět let a jejich vztah k Dlouhodobému záměru vzdělávání MŠMT, resp. Středočeského kraje. Závěrečná část práce přináší výsledky šetření, které ilustrují nastolené trendy na případové studii dvou odlišných mateřských škol v okrese Praha-západ: Hostivice...
Rozvojové strategie Jihomoravského kraje
Strouhalová, Dagmar ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První část, jež se zaměřuje na teoretický přehled a vysvětlení základních pojmů, které se týkají problematiky regionálního rozvoje, regionální politiky a rozvojových strategií. Druhá, praktická část se zaměřuje na charakteristiku Jihomoravského kraje a zaměřuje se na problematiku konkurenceschopnosti, která je vypočtena na základě statistických proměnných a je doplněna o SWOT analýzu a určení vlivů, které mají vliv na navržený regionální rozvoj.
Návrh rekonstrukce NN sítě v rámci dlouhodobého koncepčního rozvoje sítí
Navrátil, Stanislav ; Wasserbauer, Vojtěch (oponent) ; Ptáček, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení s problematikou navrhování distribučních sítí nn. Práce zpracovává nejdříve teoretické poznatky související s touto problematikou. Velký důraz je v této části věnován koncepčnímu rozvoji v oblasti distribučních sítí nn. V praktické části práce je provedena analýza skutečné elektrické sítě a následný návrh její rekonstrukce. Návrh byl zpracován v souladu s technickými normami ČSN, PNE a postupů společnosti ČEZ Distribuce, a.s. Jako prostředek pro analýzu byl použit výpočetní software DAISY Bizon Projektant.
Podmínky pro aplikaci Dlouhodobého záměru vzdělávání MŠMT v segmentu předškolního vzdělávání ve Středočeském kraji
Novosadová, Irena ; Fryč, Jindřich (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Tato diplomová práce se soustředí na oblast předškolního vzdělávání ve Středočeském kraji v souvislosti s aplikací Dlouhodobých záměrů rozvoje vzdělávání v ČR (dále DZ) MŠMT a kraje. Zvláštní pozornost je věnována souvislostem a vývoji aktuálního problému, kterým jsou déledoběji neuspokojené poptávky po umístění v mateřských školách v některých částech regionu. Cílem této práce je zmapovat demografická a socioekonomická specifika zkoumaného regionu a jejich vývoje v posledním desetiletí, jakožto prostředí pro předškolní vzdělávání. V teoretické části práce mapuje srovnání DZ MŠMT 2015-2020 s draftem jemu odpovídajícího dokumentu Středočeského kraje (2016). Přináší diskuse vybraných kapitol Dlouhodobého záměru rozvoje vzdělávání v ČR MŠMT a Středočeského kraje v evropském rámci předškolního vzdělávání. Nastiňuje zhodnocení úspěšnosti aplikace DZ Středočeského kraje v minulém období ve světle statistických údajů. Stěžejní bod výzkumné části tvoří interpretace statistických údajů o počtu přijatých/nepřijatých dětí v předškolním vzdělávání za uplynulých pět let a jejich vztah k Dlouhodobému záměru vzdělávání MŠMT, resp. Středočeského kraje. Závěrečná část práce přináší výsledky šetření, které ilustrují nastolené trendy na případové studii dvou odlišných mateřských škol v okrese Praha-západ: Hostivice...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.